Open huis
Vorig weekend hielden we open huis. Op vrijdag en zaterdag was iedereen tussen 12 en 16.00u welkom voor een (verkoelend) drankje, een hapje en om de campers te bekijken. Het was, ondanks de warmte, gezellig druk!
Wist je dat Stephan onlangs het stokje heeft overgenomen van Gerard, Stijn zijn eerste maand er bijna op heeft zitten en de hal een flinke make-over heeft gekregen? Genoeg nieuws dus om te delen, en te vieren met iedereen!
Heb je het gemist? Hieronder een kleine sfeerimpressie. Of kom gewoon langs, we laten je graag zien hoe het er nu uitziet!
